Surse vegetale de antioxidanți. Trei uleiuri benefice pentru tine

by: admin

ulei in

loading...

Nu orice grăsime este nocivă pentru organism, dimpotrivă: dacă știți să folosiți grăsimile care trebuie, acestea vor ajuta la menținerea sănătății dumneavoastră.

Dintre grăsimile bune, cele mai importante sunt cele cunoscute sub numele de Omega-3, Omega-6 și Omega-9, iar rolul acestor acizi grași în ceea ce privește un regim de viață sănătos este esențial. Din păcate, Omega-3 și Omega-6 nu sunt produse în mod natural de organism, de aceea, orice aport este mai mult decât recomandat. Este chiar necesar. Prin urmare, acizii grași benefici, care se găsesc în compoziția anumitor alimente, nu trebuie să lipsească din meniul zilnic al fiecăruia dintre noi.

De exemplu, dacă aveți colesterolul ridicat sau probleme cardiovasculare, ați putea avea în vedere un aport suplimentar de Omega-3. Iar uleiul de in este una din cele mai importante surse vegetale de acizi grași Omega-3. Aceștia pot reduce nivelul tensiunii arteriale și al trigliceridelor, reduc riscul de infarct miocardic și de accidente vasculare cerebrale. De asemenea, ajută la prevenirea aterosclerozei și în cazul aritmiilor cardiace.

Uleiul de luminiță-de-seară reprezintă, de asemenea, o sursă importantă de acizi grași Omega-3, dar și Omega-6. Studiile au demonstrat efectul Omega-6 asupra funcționării normale a sistemului cardiovascular: ajută la subțierea sângelui, menține presiunea arterială normală, facilitează circulația sangvină.

La rândul său, uleiul de floarea-soarelui este bogat atât în acizi grași esențiali Omega-3 și Omega-6, cât și în vitamina E.

Sursa: Revista Farmacia ta

Sursa foto: libertatea.ro

loading...

Write a Reply or Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *