Steagul tricolor, folosit pentru un mesaj care sugerează că românii au probleme cu igiena. Compania Procter & Gamble total neinspirată

by: admin
Category :Actualitate

romania fara matreta

loading...

Compania Procter & Gamble a demarat o campanie prin care doreşte să ofere românilor mostre gratuite de şampon Head & Shoulders. Intenția e lăudabilă, numai că prin modul în care e ilustrată, campania poate fi interpretată drept ofensatoare la adresa românilor.

Rezoluția noastră pentru 2016 este mișcarea: România fără mătreață”!”, se arată în mesajul postat pe site-ul headandshoulders.ro. Mesaj care este ilustrat nici mai mult nici mai puţin decât cu steagul tricolor, pe care scrie mare “România fără mătreaţă”.

Pentru că nu există un studiu care să arate că mătreaţa reprezintă o problemă îngrijorătoare în România, mesajul poate fi considerat unul jignitor la adresa românilor.

Aşadar, o campanie publicitară cel puţin neinspirată de promovare a şamponului Head & Shoulders transmite un mesaj jignitor la adresa conaţionalilor, utilizând în acest sens steagul tricolor, relatează b1.ro

loading...

Write a Reply or Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *