Forma ta bună pleacă de la purificarea organismului. Încearcă dieta pentru detoxifiere și te vei simți minunat

by: admin

dieta

loading...

Oboseală, kilograme în plus, pielea care și-a pierdut strălucirea… Pentru a-ți recăpăta forma, ai nevoie de o cură de detoxifiere.

Dieta ideală pentru detoxifiere ține o săptămână. Obiectivul ei nu este să slăbești, deși acest lucru se poate întâmpla (metabolismul se îmbunătățește), ci de a purifica întregul organism. Iată de ce trebuie să ții cont când urmezi cura.

CE REGULI URMEZI:

Evită alimentele „toxice”, adică cele care produc reziduuri în organism. Din această categorie fac parte carnea roșie și mezelurile, lactatele și brânzeturile, alcool și zaharurile.

Consumă cât mai multe alimente crude. Fructele și legumele crude conțin enzime și vitamine care sunt distruse prin fierbere. Ideal ar fi să le gătești cât mai puțin posibil sau chiar deloc. În această perioadă, este indicat să consumi cât mai multe sucuri din fructe și din legume.

Nu uita de condimente. Ca să poți elimina apa, nu ai voie să mănânci multă sare. O poți înlocui cu plante aromatice și condimente. Ele stimulează digestia și îmbunătățesc circulația sângelui.

Alege grăsimile „bune”. Ai nevoie de grăsimi chiar și în timpul unei cure. Alege uleiurile vegetale, mai ales pe cel de măsline. Mănâncă avocado, care este bogat în grăsimi bune.

Consumă cereale. Sunt bogate în fibre și minerale, dar și în carbohidrați. Nu ar trebui să-ți lipsească din meniul zilnic, pentru că-ți dau energie și îmbunătățesc digestia.

CELE MAI BUNE PLANTE:

Anumite ceaiuri sunt cei mai buni aliați ai tăi în timpul curei de detoxifiere. Ceaiul verde, ceaiul de urzică sau de păpădie sunt printre cele mai bune. Consumă-le sub formă de infuzie sau de decoct. În același timp, încearcă să reduci consumul de cafea în timpul curei de detoxifiere.

CÂT MAI MULTĂ MIȘCARE:

Exercițiile fizice de intensitate medie îmbunătățesc digestia. Îți place să mergi mult pe jos, să înoți sau să te plimbi cu bicicleta?? Toate aceste activități au un efect pozitiv asupra tranzitului intestinal. Important este să faci mișcare în fiecare zi.

Sursa: Click pentru femei

Sursa foto: sanatate.bzi.ro

loading...

Write a Reply or Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *