Clarificări ale eMAG privitoare la acuzațiile competitorului bulgar store.bg, în baza cărora compania românească a fost amendată în Bulgaria

by: admin
Category :Actualitate

emag

loading...

„Declarația privind procentul reducerilor face parte din acuzația formulată de competitorul eMAG, store.bg și a fost respinsă de Consiliul Concurenței din Bulgaria, KZK. De asemenea, KZK a respins și acuzația competitorului conform căreia unele produse cu reducere nu se găseau pe site. Amenda nu se referă la aceste două situații reclamate de competitor și respinse de KZK. Sancțiunea privește alte situații: Primul motiv este că și în Bulgaria oferim 30 de zile perioadă de retur, în vreme ce standard sunt 14 zile, iar eMAG a fost sancționat pentru că a comunicat clienților că beneficiază de “perioadă dublă” de retur și nu literal 30 de zile. Al doilea subiect a fost ca am menționat în promovarea unui eveniment de vânzări „Cea mai simplă cale de a comanda. Milioane de motive să fii fericit”, interpretarea lor fiind ca duce cu gândul milioane de produse pe site, iar eMAG nu are încă milioane de produse listate în Bulgaria.” – eMAG

loading...

Write a Reply or Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *